FAQ – pytania i odpowiedzi

1. Jak zamówić tłumaczenie?

Jakie są etapy procesu składania zamówienia?

Pierwszy etap to wysłanie nam skanów dokumentów bądź dostarczenie oryginałów do biura. Następny krok to wybór trybu realizacji, akceptacja podanej ceny i zostawienie oryginałów bądź dokonanie płatności. Ostatni etap to odbiór gotowych tłumaczeń.

Czy można składać zamówienia online?

Tak, skorzystaj w tym celu z formularza kontaktowego, bądź wyślij nam maila na adres: kontakt@tlumaczeniamt.pl

Jakie informacje są potrzebne do wyceny tłumaczenia?

Abyśmy byli w stanie wycenić tłumaczenie, konieczne jest przesłanie zdjęć lub skanów dokumentu albo dostarczenie dokumentów do biura.

2. Jaki jest koszt tłumaczenia?

Jak są kalkulowane opłaty za tłumaczenie?

Cena tłumaczenia jest uzależniona od wielu czynników takich jak: ilość tekstu do przetłumaczenia, czytelność tekstu, poziom skomplikowania użytego w tekście słownictwa itd. Jedna strona rozliczeniowa tłumaczenia liczy 1125 znaków ze spacjami w przypadku tłumaczenia poświadczonego i 1800 znaków ze spacjami w przypadku tłumaczenia zwykłego.

Czy istnieją dodatkowe koszty, których powinienem się spodziewać?

Nie, kwota podana przy wycenia pozostaje niezmienna i żadne dodatkowe opłaty nie będą naliczane.

Czy oferujecie rabaty dla stałych klientów?

Tak, dla stałych klientów mamy opracowany specjalny system rabatowy.

3. Jakie języki obsługujemy?

Jakie języki są dostępne do tłumaczenia?

Świadczymy usługi tłumaczeniowe w ponad 100 kombinacjach językowych. Z listą dostępnych języków można się zapoznać na stronie głównej.

Czy realizujecie tłumaczenia na specjalne życzenie, nawet jeśli nie są uwzględnione na liście?

Każda sytuacja jest inna, staramy się pomóc wszystkim, którzy potrzebują dobrej jakości tłumaczeń nawet jeśli zapytanie dotyczy mało popularnych języków. Ale nie każdego zlecenia jesteśmy w stanie się podjąć.

4. Jak długo trwa proces tłumaczenia?

Jakie są standardowe tryby realizacji tłumaczeń?

Wykonujemy tłumaczenia w czterech podstawowych trybach realizacji, od zwykłego po super express. Im pilniejszy jest tryb realizacji tym wyższa jest cena.

Czy istnieje możliwość skorzystania z usługi ekspresowej?

Tak, świadczymy usługi tłumaczeniowe w trybie super express, który w przypadku niektórych dokumentów polega na wykonaniu tłumaczenia od ręki.

5. Czy oferujecie tłumaczenia przysięgłe?

Jakie dokumenty mogą być objęte tłumaczeniem przysięgłym?

Oferujemy wykonanie tłumaczenia poświadczonego praktycznie wszystkich dokumentów, które tego wymagają.

Jakie są różnice między tłumaczeniem zwykłym a przysięgłym?

Tłumaczenie poświadczone różni się od zwykłego tym, że jest wykonywane przez tłumacza przysięgłego, który zdobył oficjalne uprawnienia od odpowiednich organów. Tłumaczenie poświadczone ma moc prawną i jest stosowane przy tłumaczeniu oficjalnych dokumentów.

6. Jak mogę opłacić zamówienie?

Jakie są dostępne metody płatności?

Akceptujemy wszystkie najpopularniejsze metody płatności, takie jak: przelew na konto, przelew blik czy też gotówkę.

Czy wymagana jest zaliczka przed rozpoczęciem tłumaczenia?

W przypadku, kiedy wykonujemy tłumaczenie na podstawie zdjęć lub skanów, pracujemy na podstawie przedpłaty. Jeśli klient dostarcza nam oryginały dokumentów i zostawia je u nas na czas tłumaczenia to płatność odbywa się w momencie odbioru gotowych tłumaczeń.

7. Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?

Czy oferujecie system śledzenia zamówień online?

Nie, nie posiadamy systemu śledzenia zamówień online.

Jak mogę dowiedzieć się, na jakim etapie znajduje się moje tłumaczenie?

Aby dowiedzieć się na jakim etapie jest złożone zlecenie należy skontaktować się z nami telefonicznie bądź mailowo.

8. Jakie są wasze doświadczenie i kwalifikacje?

Jakie są kwalifikacje waszych tłumaczy?

Wszyscy nasi tłumacze posiadają najwyższe kwalifikacje oraz certyfikaty potwierdzające ich umiejętności. Każdy z naszych specjalistów ma doświadczenie w dziedzinie tłumaczeń oraz certyfikaty potwierdzające biegłość w języku źródłowym i docelowym, co stanowi gwarancję wysokiej jakości naszych usług tłumaczeniowych.

9. Czy moje informacje są bezpieczne?

Jaka jest Polityka Prywatności Biura Tłumaczeń MT?

Zachęcamy do zapoznania się z naszą Polityką Prywatności.

Czy moje dokumenty są traktowane poufnie?

Tak, wszystkie przekazywane nam informacje są ściśle chronione i traktowane poufnie. Zapewniamy naszym klientom przestrzeganie surowej polityki prywatności, dbając o bezpieczeństwo każdej przekazanej nam informacji.

10. Jak mogę skontaktować się z Biurem Tłumaczeń?

Jakie są dostępne środki komunikacji, takie jak telefon, e-mail czy chat online?

Można się z nami skontaktować telefonicznie – dzwoniąc pod numer +48 575 607 244, mailowo – pisząc maila na adres kontakt@tlumaczeniamt.pl, bądź osobiście – odwiedzając nasze biuro znajdujące się w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 42 lok. 40/1.

Jakie są godziny pracy biura?

Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00. Natomiast infolinia pracuje codziennie od 8.00 do 20.00.

Scroll to Top